@ New Zealand - Reisverslag uit Sint Nikolaasga, Nederland van Tsjerk Jellesma - WaarBenJij.nu @ New Zealand - Reisverslag uit Sint Nikolaasga, Nederland van Tsjerk Jellesma - WaarBenJij.nu

@ New Zealand

Door: Tsjerk

Blijf op de hoogte en volg Tsjerk

12 Februari 2009 | Nederland, Sint Nikolaasga

Hoi,
even een update van Maaike.
Tsjerk is gistermiddag om 15:25 vertrokken naar Osaka Kansai (Japan)
daar is hij ongeveer 12 uurtjes later aangekomen. Onze tijd 04:00 kregen we een smsje dat hij was aangekomen op het vliegveld van Osaka! opnieuw inchecken, en wachten maar........ 7 uren wachten!
hij trof daar wel Nederlanders.

Onze tijd donderdagochtend 9:44 vlogen ze verder naar New Zealand.
weer 12 uurtjes in het vliegtuig.

Net om 21:28 kregen we een sms dat hij met ome Rudolf aan een bakje koffie zit op het vliegveld van Auckland, en dat alles goed verlopen is!! gelukkig maar...

Groet,
Maaike

• 17 Februari 2009 - 18:59

Herman,Anja,Wiebe:

blij dat je een goede reis heb gehad maar het duurde wel wat lang.
    Nu maar genieten van je wel verdiende vakantie

groetjes Herman,Anja,Wiebe

• 18 Februari 2009 - 19:23

Auke En Bettie:

Hoi Tsjerk,

Goed te horen dat je gezond en wel bent aangekomen. We wensen je veel plezier toe, geniet ervan! En natuurlijk een hele fijne verjaardag daar aan de andere kant van de wereld! Maak er een mooie dag van!

Groetjes Auke & Bettie

• 19 Februari 2009 - 19:05

Maaike:

gefeliciteerd!!!!

• 19 Februari 2009 - 19:12

Geert & Geesina:

Hoi Tsjerk,

Alles goed, een fijne verjaardag daar in New Zeeland. Veel plezier geniet er van voor dat je het weet is het weer voorbij.

Groeten Geert & Geesina

• 19 Februari 2009 - 19:17

Auke En Elly:

Goeie Tjerk,
    mooi dat je veilig bent aangekomen ik zou even een berichtje sturen maar dat lukte niet na wat gebel dan toch nog een berichtje van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toe gewenst, ik heb begrepen van je zus dat als dit leest al weer een dag ouder bent geniet maar van het mooie weer het is hier dooi weer
    Groeten Auke en Ellie.